فرمانده انتظامی البرز از کشف ۲۳۰ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز و کرمان خبر داد.

 کشف ۲۳۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردارعباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز متمرکز بر روی عناصر حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان خریداری کرده و به وسیله یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در حال انتقال آن به استان‌های مرکزی کشور از جمله  البرز است.

سردار محمدیان افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محور‌های مواصلاتی منتهی به استان کرمان اعزام شده و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودرو‌های عبوری کردند که در نهایت خودرو مورد نظر در بخش ریگان آن استان شناسایی شد.

اوگفت: در ادامه ماموران با تعقیب و مراقبت نامحسوس خودرو متهم، متوجه افزایش سرعت آن شدند که بلافاصله دستور توقف آن را صادر کردند که راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس، با سرعت بالا به مسیر خود ادامه داد که در نهایت ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح چند تیر به سمت لاستیک خودرو شلیک و خودرو نامبرده را متوقف کردند.

 فرمانده انتظامی البرز با بیان این که بلافاصله پس از توقف خودرو راننده آن دستگیر شد، افزود: در بازرسی از خودرو پژو ۲۳۰ کیلو و ۳۰۰ تریاک کشف شد.

سردار محمدیان گفت: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

انتهای پیام / ر.خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار